dijous, de novembre 04, 2010

Midterms a Colorado

Ahir vaig aguantar poca estona seguint les midterms. A les 3 del matí, ja no vaig aguantar més i va tocar retirada, després de veure com semblava que els pronòstics de les enquestes s'anaven cumplint. A les 7 ja em vaig tornar a aixecar, i el panorama ja estava pràcticament decidit a la costa est i a l'interior. La costa oest tot anava segons les enquestes en el recompte, excepte l'estat de Washington que anava frec a frec. Tot i això, durant el dia d'ahir ballava l'escó al senat a Colorado. Finalment, sembla que l'escó anirà a parar als demòcrates, per un marge de 12.000 vots. Em vull centrar en aquest estat.

Els demòcrates han guanat el Senat per 800.000 contra 783.000 dels republicans. Però, a la Cambra de Representants, els demòcrates han perdut per 625.000 contra 785.000. Les eleccions a gobernador no entro a valorar-les, ja que Tom Tancredo, un independent, distorsiona molt l'anàlisis. Tinc ganes de saber què ha passat. De moment, el Denver Post em dóna la primera explicació. Indagarem...